CRONIMET PL Sp . z o.o.
Kłopot 10 A
88-100 Inowrocław
Mając na względzie dochowanie zasady uczciwej konkurencji, efektywności , jawności i przejrzystości w związku z realizacją projektu pod nazwą:
„Budowa nowej instalacji w Mielcu do przerobu odpadów w celu przygotowania ich do odzysku, a w szczególności recyklingu”
ogłaszam rozpoczęcie postępowania według zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Postępowanie to ma na celu wybór najkorzystniejszej ekonomicznie oferty na realizację zadania przedstawionego w niniejszym zapytaniu ofertowym, stanowiącego część realizacji projektu.
Projekt ten będzie współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 2.1.2 . „Racjonalna gospodarka odpadami, część 2 Instalacje gospodarowania odpadami”
ZAPYTANIE OFERTOWE NR CRO/M/03/UZ/2015
dotyczące realizacji następujących zadań inwestycyjnych:
„Zakup samojezdnego urządzenia załadowczo – wyładowczego typu żuraw“
1.Zamawiający:
CRONIMET PL Sp. z o.o. Kłopot 10 A, 88-100 Inowrocław
2.Tryb postępowania:
Konkurs ofert w celu wyboru najkorzystniejszej ekonomicznie oferty według następujących kryteriów
– cena oferty
– bilans parametrów technicznych
– termin wykonania zadania
3.Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem Zamówienia jest zakup samojezdnego urządzenia załadowczo-wyładowczego z chwytakiem pół zamkniętym, o podanych niżej parametrach technicznych.
Specyfikacja techniczna:
- Minimalny udźwig: na max wysięgu min 3,0 t, na wysięgu 6 m na wysokości 3 m – 9,0 t, na wysięgu 12 m na wysokości 3 m – 4,0 t
- 4 punktowe podparcie
- Masa własna w granicach 31 – 34t
- Osie min. 60-cio tonowe
- Moc silnika między 125-135 kW przy max. 1800 obr/min. TIER IIIB
- Wykonanie maszyny pozwalające na użytkowanie jej w temperaturach ujemnych min. -20 C
- Minimalna szerokość podwozia 2,9 m ze standardowymi podporami
- Minimalna szerokość podparcia 4,6 m
- Kabina operatora klimatyzowana z amortyzowanym siedzeniem, wyciszona max poziom emisji w kabinie 71 dB wg ISO 6396 2000 / 14 / EG, podnoszona hydraulicznie
- Minimalny zasięg wysięgnika 13,5 m.
- Maszyna wraz z podstawowymi komponentami (silnik, pompy) oraz wyposażenie robocze pochodzące od jednego producenta.
- Opony przemysłowe, pełne
- Minimalna pojemność chwytaka 0,60 m3
- Poszczególne programy pracy: podnoszenie materiałów ciężkich, przeładunek masowy, ekonomiczny, bezstopniowe zmiana obrotów
- Wyposażenie: generator prądu i elektromagnes
Wymagania pozostałe
- Oferta musi zawierać transport, montaż, uruchomienie i szkolenie załogi
- Wraz z urządzeniem powinna być dostarczona: instrukcja obsługi w ilości 2 szt. w języku polskim, certyfikat CE oraz inne dokumenty zgodnie z wymogami UDT/TDT.
- Oferta winna dotyczyć fabrycznie nowego urządzenia lub prezentacyjnego maksymalny rok produkcji 2014,
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Miejsce realizacji projektu i powyższych zadań :
Mielec, ul. Wojska Polskiego 3
5.Osoba do kontaktu :
Wojciech Kwiatkowski, tel. (052) 3564522: 669787878. Adres do korespondencji: 88 – 100 Inowrocław, Klopot 10 A; kwiatkowski.wojciech@cronimet.pl
Michał Kłos, tel 0523564518, 669242424 Adres do korespondencji: 88 – 100 Inowrocław, Klopot 10 A; klos.michal@cronimet.pl
6. Warunki udziału w postępowaniu:
Podmioty , które wykonują działalność gospodarczą w obszarze odpowiadającym zakresowi zadania będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. Ponadto Wykonawca powinien:
- w okresie ostatnich dwóch lat, licząc od dnia terminu składania ofert, wykonać co najmniej 8 realizacji o parametrach i wymaganiach technicznych zbliżonych przedmiotowi Zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.Termin realizacji zadania :
maksymalny termin zakończenia realizacji zadania w terminie do: 30.06.2015
8.Terminy postępowania:
a) złożenie oferty w terminie do 27 kwietnia 2015 r do godziny 10:30 w sekretariacie w siedzibie zamawiającego , osobiście lub za pośrednictwem kuriera , poczty. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
b) otwarcie ofert nastapi 27 kwietnia 2015 r. o godz. 11:00
9.Przygotowanie oferty:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie papierowej, na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez te osoby. Koperta/ opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane na adres Zamawiającego z dopiskiem „ Dotyczy zapytania ofertowego nr CRO/M/03/UZ/2015“
Wszelkie kserokopie dokumentów powinny być uwierzytelnione własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy.
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
Formularz oferty wraz z załącznikami (Załącznik nr 1). Wszystkie ceny
w formularzu powinny być podane w PLN lub w EURO, w kwocie netto
(przy przeliczeniu EURO na PLN zostanie zastosowany średni kurs NBP opublikowany w dniu poprzedzającym termin otwarcia ofert.
W przypadku wykonawców mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dokona kalkulacji należności publicznoprawnych (m. in. cła, akcyzy), wynikających z obowiązujących przepisów, o które zostanie powiększona cena przedstawiona w ofercie. Tak skalkulowana kwota będzie stanowiła kwotę dla celów porównawczych.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 6 niniejszego zapytania
oferta powinna zawierać co najmniej:
- dane Wykonawcy wraz z podaniem danych osoby do kontaktu
- datę sporządzenia,
- cenę całkowitą netto i brutto podaną w odniesieniu do pkt. 3 niniejszego zapytania,
- termin wykonania zadania,
- długość okresu i warunki gwarancji,
- warunki i terminy płatności,
- termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni,
- opis przedmiotu zamówienia
10. Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania.
Odrzuceniu podlegają oferty, które:
- są niezgodne z przepisami prawa;
- ich treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- zostały złożone przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- zawierają omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić lub błędy w obliczeniu ceny;
Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty podlegają odrzuceniu, o odrzuceniu ich ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Konkurs ofert (postępowanie o udzielenie zamówienia) podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
- gdy nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć, a z powodu której przeprowadzenie postepowania lub wykonanie Zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
11. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Cena 60 pkt
Cena.
Maksymalną liczbę 60 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za realizację przedmiotu Zamówienia („Cena”), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną
w odniesieniu do oferty najkorzystniejszej.
Bilans parametrów technicznych
Maksymalną liczbę 30 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje
najkorzystniejszy bilans parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, w oparciu o
ocenę porównawczą dokonaną przez Komisję Przetargową.
Pozostali Wykonawcy otrzymają mniejszą ilość punktów obliczoną w zależności od
liczby uczestników i zajętego miejsca, wg następującego wzoru:
Liczba punktów = 30 – 30 (m-1): n
Gdzie: m – numer zajętego miejsca, a n – liczba podmiotów biorących udział w
klasyfikacji Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną w
odniesieniu do oferty najkorzystniejszej.
Termin wykonania zamówienia
Maksymalną liczbę 10 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin wykonania Zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną w odniesieniu do oferty najkorzystniejszej.
12. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
13. Gwarancja i inne zobowiązania wykonawcy
- Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot Zamówienia. Okres gwarancji powinien wynosi co najmniej 12 miesiecy na całą maszynę,
14. DODATKOWE INFORMACJE
Niniejsze zapytanie jest dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego ,oraz na stronie internetowej pod adresem www.cronimet.com.pl
Złożenie oferty oznacza akceptację warunków zamieszczonych w niniejszym zapytaniu ofertowym
Oferent może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia .
Załączniki
Załącznik nr 1: formularz_oferty_cro_m03uz2015
Zapytanie ofertowe – plik pdf.
Z poważaniem
w imieniu Zamawiającego:
Maciej Lipiński
Członek Zarządu